Om trafikskolan
mattias 2.jpg
nedladdning.jpg

​

Hej, jag heter Mattias Ringblom. Jag önskar dig välkommen att skaffa dig ett körkort på vår trafikskola.

Med vårt kunnande och långa erfarenhet kan vi erbjuda dig en utbildning så att den passar dina behov.

På skolan har vi både manuell och automatväxlad bil.

Vårt motto är att i trafikskolan skall du alltid känna dig trygg och att du själv känner hur du personligen utvecklas till en bra bilförare

Jag är trafikskolechef, utbildningsledare och trafiklärare godkänd av transportstyrelsen. Med skolans populäritet ökade efterfrågan mycket snabbt och vi har vår receptionist och ytterligare fyra trafiklärare som finns för att stötta våra elever till en gedigen utbildning och slutmålet, ett körkort.

Före detta elever kan se att det är Kullsta trafikskolas gamla lokaler. Nu är lokalen nyrenoverad och redo att ta emot nya elever.

Välkommen!